10 redenen om contact op te nemen met de Excelspecialist
- Iedere maand kost het u veel tijd om gegevens vanuit uw financiële pakket te downloaden en te verwerken tot duidelijke rapportages.
- Het maken van de wekelijkse planning is tijdrovend.
- Calculaties moeten iedere keer opnieuw worden opgebouwd en zijn moeilijk aan te passen.
- U durft niet te vertrouwen op de gemaakte berekeningen.
- Het verzamelen en consolideren van maandcijfers is zeer tijdrovend en vervelend.
- U komt niet toe aan het analyseren van de gegevens en nemen van corrigerende maatregelen.
- U bent veel tijd kwijt met het opstellen van offertes, opdrachtbevestigingen, afleverbonnen en facturen.
- Uw huidige programma's voldoen niet aan uw eisen en wensen m.b.t. rapportagemogelijkheden en gebruiksvriendelijkheid.
- U bent huiverig om bepaalde Excel bestanden aan derden ter beschikking te stellen.
- Het uitwisselen van gegevens tussen u en uw klanten gaat moeizaam.